sayuNk kamOo

sAyaNg kawaN mAniskaN mukA,sAyaNg sAhAbaT SaNGGUp tErLukA,sAyaNg kEkasiH sEmAikaN sukA,sAyAnG sAudaRA mEmbaLut dukA,pAda diRikU,kU sAyAng sEmuAnyA....

Friday 7 December 2012

Kehadiran orang baru dalam keluarga Ramli ! heroin pulak tu xD

Assalammualaikum semua :) hallooooo :p
aku menyemak lagi dalam nih kan .. 
tak pa laa ..
aku tengah happy nih .. 
sebab apa ?? sebab aku dapat anak sedara yang baru , gegirl lagi .. 
saat2 yang aku tunggu .. ehhh ? macam aku pulak bersalin kan ? haha !
tapi takpa .. kak ipaq aku dah selamat bersalin walaupon lebih pada tempoh .. 
Alhamdulillah :)

nih aku ada selit sikit gambar yang berkaitan .. hoho 
mesti korang geram punya tengok .. haha !
jap naahhh xD

haaa .. nih laa kak ipaq aku .. muka before bersalin :)

nih laa baby nya .. geram aku tengok .. haha



muka kena paksa bangun sebab kena menyusu ,,, kak ipaq aku laa yang gtau .. :D

alahaiii .. muka dah sejibik dengan mama dy ..

kesiaan dy ,, sebab penyakit kuning .. tapi comey ja ,, haha

Add caption

okeyh ! dah puas tengok kan ? 
nak tahu tak mama dy letak nama apa .. ?
Irdina Nur Arissa Binti Jusniza .. :D

sebenarnya .... aku pon belom pegi tengok lagi ..
esok maybe baru nak pegi tengok ..
tapi tak bole masuk .. 
sebab dy kena tahan .. hmmm ><'

okeyhh laa ... 
malas nak potpet dah ..
nanti aku bebel lagi ..
got to go ! daaa :)

-azie-

No comments:

Post a Comment